Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zdjęcie z Mikołajem. Na stronie Zapunktowani.pl, programu lojalnościowego marki, ruszyła świąteczna licytacja misiów, które pojawiają się w spotach reklamowych marki. W wybranych kanałach dystrybucji pojawiła się limitowana edycja szklanej butelki świątecznej o pojemności 0,33L z wizerunkiem św. Mikołaja. Jak co roku, przygotowana została również świąteczna odsłona strony coke.pl.
W tym roku Coca-Cola przygotowała specjalną propozycję dla wszystkich, którzy będą wybierać się na świąteczne zakupy. W wybranych miastach w Polsce napoje z oferty firmy będzie można kupić przed wejściem do hipermarketu. Obsługa stoiska zapewni transport zakupionych napojów do samochodu klienta. Na wszystkich czekać będzie także świąteczna atrakcja – możliwość zrobienia pamiątkowego zdjęcia z Mikołajem.
Na stronie Zapunktowani.pl ruszyła licytacja białych pluszowych misiów. Każdego dnia, co godzinę, wysyłając sms-em kod spod nakrętki promocyjnego opakowania 1L i 2L lub logując się na Zapunktowani.pl, można zdobyć dwa misie o wielkości 15 cm. Dodatkowo, podczas specjalnych aukcji można wylicytować większe misie. Codziennie, przez cały czas trwania promocji, rozstrzyga się licytacja misiów o wys. 30 cm. Raz w tygodniu osoby zarejestrowane na stronie Zapunktowani.pl mogą walczyć o misie wielkości 80 cm. Na wszystkich najbardziej wytrwałych uczestników aukcji czekać będzie miś 130 cm, największa maskotka programu. Przez cały okres świąteczny nakrętka z napojów promocyjnych o pojemności 1L będzie miała wartość 2 punktów (informacja na ten temat znajduje się na nakrętce promocyjnych opakowań i etykiecie ze świąteczną grafiką). Promocja zakończy się 27 grudnia br.
W ramach kampanii uruchomiona została specjalna odsłona strony coke.pl. Konsumenci otrzymali możliwość pobrania gry na komórkę „Świąteczne Łowy”. Gra polega na jak najszybszym zebraniu świątecznych prezentów, które wypadły z sań Świętego Mikołaja. Aplikację z grą można otrzymać, wysyłając sms z kodem spod nakrętki promocyjnego produktu (0,5L) lub po zalogowaniu się i wpisaniu kodu na stronie coke.pl. Wszyscy gracze mogą umieszczać swoje rekordy na stronie coke.pl i na bieżąco porównywać wyniki z osiągnięciami innych graczy. Dodatkowo, wysłane kody można wymienić na nagrody dostępne na coke.pl w sekcji sklep.
W wybranych kanałach dystrybucji pojawiła się limitowana, szklana butelka Coca-Coli o pojemności 0,33L z postacią św. Mikołaja.
Program świąteczny Coca-Cola wsparty jest reklamą telewizyjną. Za kreację całości kampanii odpowiada agencja McCann Erickson. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a działania w Internecie prowadzi agencja K2 Internet. Za PR marki Coca-Cola odpowiada agencja Edelman Polska.
http://media.edelman.pl/pr/154177/rozpoczela-sie-swiateczna-kampania-marki-coca-cola