Ekonomia Firmy

POPAI Poland Awards – Oskary promocji sprzedaży

“POPAI Poland Awards” – to wystawa i nagrody dla najlepszych rozwiązań roku w zakresie rozwiązań P.O.S . Wystawa oraz wybór najlepszych ekspozytorów, nastąpi podczas IV

“POPAI Poland Awards” – to wystawa i nagrody dla najlepszych rozwiązań roku w zakresie rozwiązań P.O.S . Wystawa oraz wybór najlepszych ekspozytorów, nastąpi podczas IV edycji Międzynarodowych Targów Reklamy Rema Days, 6-8 lutego 2008r. w Centrum Expo XXI, w Warszawie.

Zgłaszającym eksponaty do udziału w konkursie mogą być:
· Producenci ekspozytorów (displayów, P.O.S)
· Producenci określonej kategorii produktów
· Agencje reklamowe i promocyjne
· Studia projektowe

Żyje się jak dawniej, twierdzą internauci

Termin przyjmowania zgłoszeń konkursowych mija 10 stycznia 2008r.

Nagroda „POPAI Poland Awards”, zostanie przyznana w kategoriach branżowych i kategoriach specjalnych. Kategorie branżowe dotyczą kategorii produktowej, do której zaklasyfikowany jest ekspozytor. Obok standardowych kategorii konkursowych, nagrody zostaną przyznane w dodatkowych kategoriach specjalnych:
CONCEPT DISPLAY – prototypy ekspozytorów, które nigdy nie zostały wdrożone do realizacji (a z punktu widzenia producenta, przedstawiają unikatowe wartości estetyczne lub techniczne)
EXCLUSIVE – ekspozytory wyprodukowane w ilościach jednostkowych, do produkcji których użyto np. specjalnych materiałów.
KORONA REKLAMY – ekspozytor, który zostanie wybrany podczas targów przez przedstawicieli laureatów nagrody „Korony Reklamy” , prowadzonej przez GJC Intermedia – organizatora targów Rema Days.

Dodatkowo zostaną przyznane następujące wyróżnienia ( w rywalizacji uczestniczą wszystkie zgłoszone ekspozytory):
PROJEKT ROKU—ekspozytor, który otrzymał najwyższą liczbę punktów w ramach oceny design
INNOWACJA ROKU—ekspozytor, który otrzymał najwyższą liczbę punktów w ramach oceny innowacyjności
EKSPOZYTOR KARTONOWY—ekspozytory wykonane z kartonu

Laureaci konkursu , zostaną uhonorowani statuetkami „POPAI Poland Awards” dla:
Zwycięzcy w każdej kategorii branżowej, który otrzyma najwyższą liczbę punktów.
Zwycięzców w kategoriach specjalnych
Zwycięzców, którzy uzyskali najwyższą liczbę punktów w całym konkursie (Grand Prix, II miejsce, III miejsce).

Ocena ekspozytora przez członka komisji odbywa się na specjalnych arkuszach, w skali od 1 do 10 punktów. Jednocześnie na łączną ocenę wpływają kryteria wagowe:
ogólna ocena wizualna projektu (40% wagi punktacji), (design)
ocena jakości wykonania technicznego (30% punktacji),
innowacyjność techniczna ekspozytora (30% punktacji) (innowacja),

A to już wiesz?  Od ulgi na start po duży ZUS. Poradnik dla przedsiębiorców

Ekspozytor, który otrzyma najwyższą, łączną liczbę punktów w danej kategorii – zostaje jej laureatem.
Komisja Konkursowa ma również prawo do przyznawania wyróżnień zgłoszonym do konkursu ekspozytorom. Propozycja wyróżnienia podlega głosowaniu większościowemu.

Informacje dotyczącze konkursu, regulamin i zgłoszenie można pobrać [tutaj]

Laureaci mogą uczestniczyć w wyborze najlepszych rozwiązań europejskich podczas konkursu POPAI European Awards www.popaiawards.com, który odbędzie się w Paryżu, 1-3 kwietnia 2008r. Laureatami europejskiej edycji POPAI, były między innymi firmy: Willson & Brown, Alrec Sign & Display, czy Branaldi.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy