Czekoladki merci firmy Storck zwyciężyły w kategorii Praliny otrzymując tytuł Oskara FMCG w konkursie organizowanym przez miesięcznik branżowy Życie Handlowe. To nie jedyny tytuł jaki zdobyło merci w tym roku: w konkursie Superbrands Polska jury przyznało im tytuł Superbrands.
Konkurs Oskary FMCG przebiegał dwuetapowo: w pierwszej fazie (od stycznia do września br.) zgłoszone przez producentów i dystrybutorów produkty oceniało profesjonalne jury, wyłaniając produkty miesiąca (po 3 produkty w każdej z 22 kategorii). Jurorzy brali pod uwagę wygląd opakowań, adekwatność jakości do ceny, wsparcie sprzedaży, dostępność produktu. W drugim etapie konkursu detaliści (1000 osób z bazy prenumeratorów Życia Handlowego) oddali swoje głosy na najlepiej sprzedające się produkty spośród Produktów Miesiąca. W wyniku typowania Oskar FMCG w kategorii Praliny powędrował do merci firmy Storck.
W tegorocznej edycji Superbrands Polska merci otrzymało ponadto tytuł Superbrands. Tytuł ten przyznawany jest przez członków Rady Marek, w skład której wchodzą eksperci od marketingu i reklamy, oceniający siłę marek. Spośród marek Storcka tytuł ten zdobyły także: Toffifee i Werther’s Original.