Internet Statystyki

Rusza serwis internetowy marki LEON

Już jutro będzie miała miejsce odsłona nowego serwisu internetowego dla dzieci dedykowanego marce Hortex Leon – www.lewleon.pl. Osią serwisu jest panoramiczna dżungla – naturalne środowisko

Już jutro będzie miała miejsce odsłona nowego serwisu internetowego dla dzieci dedykowanego marce Hortex Leon – www.lewleon.pl.

Osią serwisu jest panoramiczna dżungla – naturalne środowisko bohatera – Lwa Leona. „Zwiedzając” dżunglę, mały użytkownik napotyka gry, niespodzianki i zwierzątka, które reagują na jego zachowania, bawią się z nim.

Inwestycja dla kobiety

Serwis www.lewleon.pl skierowany jest do dzieci w wieku 4-9 lat, lubiących zabawy multimedialne, m.in.: wyścigi, gry sprawnościowe, czy też opiekę nad wirtualnymi pupilami. Strona lewleon.pl, poprzez stałe urozmaicanie jej nowymi aktywnościami, ma zapaść dzieciom w pamięci, a tym samym wzmocnić wizerunek marki Hortex Leon.

Dodatkowo serwis będzie zawierał elementy edukacyjne, pozytywnie wpływające na rozwój małych użytkowników. Literki, cyferki, kolory czy nazwy owoców wykorzystane w zabawach będą łatwe do zapamiętania i skojarzenia. Dzieci będą uczyć się przez zabawę.

Pomysłodawcą serwisu, a jednocześnie agencją odpowiedzialną za jego wdrożenie jest Euro RSCG Marketing House. Do zadań agencji należy także opracowanie strategii projektu, koordynacja działań, obsługa techniczna, a w kolejnych etapach obsługa konkursów przeprowadzanych w serwisie www.lewleon.pl.

Euro RSCG Marketing House pracuje dla marki Leon od lipca br. Klient został zdobyty w drodze przetargu.

A to już wiesz?  Nieruchomości: Ostro w dół

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy