8 października wystartowała kampania reklamowa olejów Castrol Magnatec, zapewniających ochronę silnika w ruchu miejskim oraz podczas dalekich podróży. Reklamy Castrola ujrzymy w prasie drukowanej oraz w telewizji.
Ogólnopolska kampania obejmie telewizję, prasę motoryzacyjną i ogólnotematyczną. Pierwsze reklamy pojawiły się już w „Auto Świecie” i tygodniku „Wprost”. Kolejne zobaczymy w magazynach branżowych: „Motor”, „Auto, Motor i Sport”, „Auto Moto”, „Auto Tuning Świat” i „Auto Tydzień”, a także w popularnych dziennikach, tygodnikach opinii i miesięcznikach, takich jak: „Polityka”, „Forum”, „Newsweek”, „Playboy”, „National Geographic”, „Focus” i „Gazeta Wyborcza”.

Reklama adresowana jest do osób, dla których najważniejsze jest niezawodne działanie samochodu oraz najlepsza ochrona silnika – zarówno na długiej trasie, jak i w codziennym miejskim ruchu, gdzie silnik narażony jest na duże obciążenie w cyklu pracy „gaz-hamulec”. Ochronę taką zapewnia technologia zawartych w oleju Castrol Magnatec Inteligentnych Molekuł oddziałujących bezpośrednio na elementy silnika najbardziej zagrożone uszkodzeniem w codziennej eksploatacji.
Kampania jest kontynuacją akcji reklamowej z ubiegłego roku. Nowym akcentem jest logo Euro 2008 – firma Castrol jako sponsor piłkarskich Mistrzostw Europy wykorzystuje logotyp Euro w swoich materiałach promocyjnych. Adaptacją kreacji reklamowej zajęła się Gruppa 66 Ogilvy, media zakupił dom mediowy MindShare.