Biznes Statystyki

Kalina Wyszyńska Brand Managerem platformy GazetaPraca.pl

Kalina Wyszyńska została Brand Managerem serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory. Będzie odpowiedzialna za zwiększanie zasięgu, reklamę i realizację strategii marketingowej platformy kariery GazetaPraca.pl oraz

Kalina Wyszyńska została Brand Managerem serwisów rekrutacyjnych w Pionie Internet Agory. Będzie odpowiedzialna za zwiększanie zasięgu, reklamę i realizację strategii marketingowej platformy kariery GazetaPraca.pl oraz innych serwisów rekrutacyjnych takich jak: Jobspot.pl, Polishworkers.pl, Pracownicy.it i MetroPraca.pl. Brand Manager serwisów rekrutacyjnych to nowe stanowisko w strukturach Pionu Internet Agory.

Żyje się jak dawniej, twierdzą internauci

Kalina Wyszyńska jest związana z Agorą od 2001 roku. Najpierw pracowała w biurze administracji. Następnie, w 2003 roku, przeszła do działu Targi. W 2004 została zatrudniona jako specjalista ds. promocji w dziale promocji ogłoszeniowej Gazety Wyborczej. Do Gazeta.pl Kalina trafiła w lipcu 2006 roku. Zajęła wtedy stanowisko specjalisty ds. promocji. Już w styczniu 2007 awansowała na stanowisko starszego specjalisty ds. barterów mediowych, a w październiku została Brand Managerem wszystkich serwisów rekrutacyjnych należących do Agory, w tym największego – GazetaPraca.pl.

Kalina Wyszyńska ukończyła kierunek Społeczna Psychologia Informatyki i Komunikacji w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Interesuje się internetem, a jej pasje to snowboard, żeglarstwo i samochody.

A to już wiesz?  PARKIET: Krosno przejmuje Czechy! (+3)

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy