Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 czerwca premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na konsole i PCKategoria: Giełda, BIZNESCI Games ustaliło datę premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Najn
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hillebrand wdraża nowoczesne metody odzysku i recyklingu flexitankówKategoria: Transport, BIZNESHillebrand, operator logistyczny specjalizujący się w obsłudze b
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Noworoczne postanowienia z Costa CoffeeKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPoczątek roku często kojarzony jest z nowymi postanowieniami. Mogą się one wiązać
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill uzyskał linię kredytową od PlayWay w wysokości do 1 mln złKategoria: Giełda, BIZNESPlay2Chill, notowany na NewConnect producent gier wideo na PC, w
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Technologia Silvair rozświetli ogrodnictwo z globalnym partnerem Fluence.Kategoria: IT i technologie, BIZNESSpółka SILVAIR oferująca innowacyjne rozwiązania z z
Warszawa, 24 listopada, 2008 r. W listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Legendarne osiemnastotonowe Freightl
Split payment obowiązkowy w wybranych branżach – kogo będą dotyczyć zmiany?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowo-kadrowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweOd 1 lipca 2018 r. w Polsce funkcjonuje m
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Motivizer i BalanceMe.pl łączą siłyKategoria: IT i technologie, BIZNESKlienci Motivizer mogą korzystać z nowej funkcjonalności dzięki współpracy z jedną z
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2020 r. na świecie z polskiej platformy webinarowej skorzystało 31 mln osóbKategoria: IT i technologie, BIZNESO 953% wzrosła w 2020 liczba wydarzeń online w P
Wyniki badania European Trusted Brands, które jest przeprowadzane rokrocznie od 2001 roku, pokazało jak kształtowała się osobowość Polaków na przestrzeni ostatnich 10 lat. Respondentom zadano pytania m.in. o to, czy są osobami