Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dzień Kobiet w Centrum KoronaKategoria: Handel, BIZNESW dniach 5-6 marca z okazji Dnia Kobiet Centrum Korona zaprasza na wyjątkową wystawę, podczas której zapre
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Play2Chill z prawie 45 proc. wzrostem przychodów netto ze sprzedaży r/rKategoria: Giełda, BIZNESPonad 0,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży wypracowało w c
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Eesti Energia osiągnęła zysk netto w wysokości 19,3 mln EURKategoria: Energetyka, BIZNESEesti Energia zwiększyła produkcję energii odnawialnej i osiągnęła
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy, które przekształcą rynek mieszkaniowy w Polsce [RAPORT]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESNowe warunki ekonomiczne i procesy demograficzne zmieniającego si
Comarch podpisał umowę z Powszechnym Zakładem Ubezpieczeń SA (PZU SA) na dostarczenie i wdrożenie kompleksowego rozwiązania informatycznego do obsługi ubezpieczeń finansowych. Umowa obejmuje wdrożenie autorskich systemów Coma
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czysta3.vc inwestuje milion złotych w sunmetricKategoria: Energetyka, BIZNESTo narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, stworzone w celu dokładnej i zau
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SM Mlekpol partnerem programu „Doradca Smaku”Kategoria: Media i PR, BIZNESPo raz kolejny Robert Sowa w popularnym programie kulinarnym „Doradca Smaku” sięgn
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zapewni przedsiębiorcom energię i ciepło za kilka lat?Kategoria: Energetyka, BIZNESPolska gospodarka nie jest jednak gotowa, zarówno od strony technicznej jak
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I