Firmy

Coca – Cola Poland Services

Pod hasłem „Dar dawania” ruszył w listopadzie świąteczny program Coca-Coli. Zaczęło się od promocji dla konsumentów, w której każdy kupujący Coca-Colę, Coca-Colę light, Fantę Orange

Pod hasłem „Dar dawania” ruszył w listopadzie świąteczny program Coca-Coli. Zaczęło się od promocji dla konsumentów, w której każdy kupujący Coca-Colę, Coca-Colę light, Fantę Orange i Sprite ze świątecznej serii będzie mógł w łatwy sposób wspomóc akcję Pajacyk prowadzoną przez Polską Akcję Humanitarną (PAH). Do tegorocznej akcji świątecznej Coca-Coli włączyły się też gwiazdy z wytwórni Kayax. Limitowane, aluminiowe butelki Coca-Coli z autografami m.in. Kayah, Marii Peszek, Krzysztofa Kiliańskiego, Tatiany Okupnik, Zakopower, Smolika, Bisquit i Mosqitoo wraz z ich singlami trafią na internetowe aukcje charytatywne. Od 26 listopada Polskę przemierzać będzie również świąteczny konwój ciężarówek Coca-Coli. W 50 polskich miejscowościach odbędą się z ich udziałem imprezy dla całych rodzin.

18 milionów rachunków osobistych

W ramach akcji organizowanej we współpracy z Polską Akcją Humanitarną każdy, kto kupi napoje Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta Orange i Sprite może wesprzeć Pajacyka, przesyłając specjalny kod znajdujący się pod zakrętką napoju ze świątecznej serii. Kod można wysłać sms-em na numer 71017 lub wpisać na stronie internetowej www.coke.pl. Dodatkowo na Coke.pl na internautów będą czekać związane z akcją świąteczne tapety na komórki, wygaszacze do ekranów i wiele innych niespodzianek.

Tegorocznej kampanii towarzyszy też specjalna edycja świątecznej, aluminiowej butelki Coca-Coli. Jest to druga tego typu limitowana edycja (poprzednia, zaprojektowana przez zespół Faithless, pojawiła się przy okazji Coke Live Music Festival) i pierwszą związana ze Świętami. Jeszcze bardziej limitowana seria świątecznych aluminiowych butelek Coca-Coli podpisanych przez gwiazdy z wytwórni Kayax wraz z ich singlami trafi na charytatywne aukcje internetowe. Butelki będzie można licytować m.in. na Allegro i na stronach www.pajacyk.pl oraz www.coke.pl. Pieniądze z aukcji, Coca-Cola przeznaczy również na wsparcie akcji Pajacyk.

Prawdziwą frajdą dla całych rodzin powinny być wielkie świąteczne imprezy rodzinne, które odbędą się w kilkudziesięciu miastach Polski między 26 listopada a 22 grudnia. Ich motywem przewodnim są czerwone ciężarówki Coca-Coli, które specjalnie na tę okazję przyjeżdżają do naszego kraju. Największe imprezy organizowane przez Coca-Colę odbędą się w Krakowie (02.12), Lublinie (09.12), Gdańsku (16.12) i Szczecinie (22.12). Gwiazdą wszystkich imprez będzie Kayah, która uświetni je swą świąteczną piosenką. W specjalnie przygotowanej ciężarówce – studio każdy chętny będzie mógł nagrać kolędy dla swoich bliskich. Wydane na DVD bożonarodzeniowe utwory będzie można na miejscu wysłać do krewnych i przyjaciół.

A to już wiesz?  Capstone Reports Senior Management Change

Całość przedsięwzięcia jest integralną częścią kampanii „Witaj po radosnej stronie życia” („Coke Side of Life”). Jej głównym przesłaniem jest poszukiwanie we wszystkim, co nas otacza pozytywnej strony. W okresie świątecznym dotyczy to przede wszystkim dzielenia się radosnymi momentami z innymi.

AKCJA PAJACYK:
Pajacyk to program dożywiania dzieci w szkołach prowadzony od 1998 r. przez Polską Akcję Humanitarną. W roku szkolnym 2006/2007 w ramach programu Pajacyk dożywiane było 6 432 dzieci w 163 placówkach w 14 województwach. W roku szkolnym 2007/2008 jest to 1 424 dzieci w 61 placówkach w 11 województwach. Polska Akcja Humanitarna (PAH) jest organizacją pozarządową. Udziela pomocy dzięki dobrowolnym wpłatom od osób prywatnych, firm i instytucji. PAH działa od grudnia 1992 r., początkowo jako Fundacja EQuiLibre, a od grudnia 1994 r. pod obecna nazwą. Od marca 2004 r. ma status organizacji pożytku publicznego. Celem Fundacji jest niesienie pomocy humanitarnej i rozwojowej oraz prowadzenie działań w zakresie edukacji humanitarnej. Prezesem Zarządu PAH jest Janina Ochojska.

KAYAX PRODUCTION & PUBLISHING:
Największa w Polsce niezależna wytwórnia fonograficzna założona przez Kayah i jej wieloletniego managera Tomika Grewińskiego. Działalność rozpoczęła na początku 2003 roku wydaniem albumów Envee i Niewinni Czarodzieje oraz 15 Minut Projekt. Największym sukcesem Kayaxu jest wydanie debiutanckiego albumu Krzysztofa Kiljańskiego „In The Room” – była to najlepiej sprzedająca się płyta w 2005 roku w Polsce (ponad 80.000 egzemplarzy – Platynowa Płyta). Niewątpliwymi wydarzeniami na rynku muzycznym były również albumy naszych artystów: Zakopower „Music Hal” oraz „Miasto Mania” Marysi Peszek. Obecnie w katalogu Kayaxu znajdują się albumy takich wykonawców jak wspomniani: Envee, 15 Minut Projekt, Krzysztof Kiljański, Novika, Maria Peszek, Zakopower, Mosqitoo, LUC, Sofa, Bisquit, Tatiana Okupnik, Smolik i KAYAH. Wydajemy również składanki – „Music 4 Boys & Gays”, „PLAY The Music”, „Do Not Disturb2”, „Między Nami5”. Kayax to również management oraz agencja koncertowa. Mamy pod opieką wszystkich artystów z naszego katalogu.

A to już wiesz?  Państwo środka

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy