Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Charytatywna akcja TIM-u: 221 000 zł dla 17 organizacji z całej PolskiKategoria: Firma, BIZNESTIM Mikołajów to charytatywna akcja, w ramach której do 17 benefic
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Whirlpool Corporation publikacje Raport o Zrównoważonym Rozwoju 2020Kategoria: Firma, BIZNESWhirlpool Corporation publikuje dziś również sprawozdanie za rok 202
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe partnerstwo Legii Warszawa i SalesforceKategoria: IT i technologie, BIZNESLegia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest świat
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalman Z9 Iceberg – minimalizm dla entuzjastów mocyKategoria: IT i technologie, BIZNESZalman Z9 Iceberg to obudowa komputerowa adresowana do entuzjastów mocn
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debata: Polski system opieki zdrowotnej – wyzwania i szanseKategoria: Zdrowie, BIZNESGrupa BFF Banking Group z okazji publikacji 2. edycji raportu "Challe
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lockdown nie zwalnia firmy z odpowiedzialności za wypadkiKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESLockdown nie zwalnia właścicieli czasowo zamkniętych firm z obowiązków
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpłatne szkolenie dla NGO – planowanie strategii, pozyskiwanie funduszyKategoria: Fundusze unijne, BIZNESBezpłatne szkolenie w formie online. 22-23 marca p
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Silniejszy dział Developmentu SEGROKategoria: , BIZNESSEGRO, właściciel, zarządca i deweloper nowoczesnych powierzchni magazynowych i produkcyjnych, zwiększa sw
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogromcy Elektromobilnych Mitów – Czy serwisowanie elektryka jest drogie?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESChoć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motoryzac
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup