Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Primavera Parfum wchodzi na AmazonKategoria: Handel, BIZNESPrimavera Parfum rozwija swoją ofertę handlową poprzez rozbudowę kanałów sprzedaży internetowej. Sp
NetSprint.pl nawiązał współpracę z firmą badawczo-szkoleniową ECORYS – liderem konsorcjum realizującego projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e-biznesu.” Szkolenia, współfinansowane przez Eur
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peakside chce zainwestować w nieruchomości 350 mln euroKategoria: Finanse, BIZNESPeakside Capital, firma zarządzająca inwestycjami i funduszami inwestycyjnymi na
6 maja 2010 r. – Netia SA ogłosiła wyniki finansowe za I kwartał 2010. Przychody wyniosły 387 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. w stosunku do I kwartału 2009. Spółka zanotowała zysk EBITDA w wysokości 93,5 mln zł &he
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNESOpłata od „małpek” przyczyniła się do wzro
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najemcy doceniają Gdański Business CenterKategoria: Nieruchomości, BIZNESNajemcy doceniają Gdański Business Center. Niemal 24 tys. m kw. wynajęte w 2020 rokuN
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierąKategoria: IT i technologie, BIZNESNowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany n
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNESFilmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko m
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek aplikacji pobije rekord? Czarnym koniem branża sportowaKategoria: IT i technologie, BIZNESAplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pand
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe