Sklep 4.0 to nie pieśń przyszłości, ale dostępne już dziś rozwiązania, które ułatwiają prowadzenie biznesu. Pomagają planować zaopatrzenie, liczbę pracowników na zmianie i wiele innych
Impulsy z GK ATM uruchomią w Warszawie pierwszy w pełni funkcjonalny system e-rejestracji pacjentów Impulsy Sp. z o.o., spółka należąca do grupy kapitałowej ATM S.A., […]
Matki i córki rozmijają się w swoich marzeniach nt. przyszłych zawodów córek - wynika z badania „Aspiracje dziewczynek w Polsce”, zrealizowanego dla nowo powstającej organizacji Inspiring Girls Polska, będącej częścią m
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy […]
Wystartowała nowa kampania reklamowa kultowej marki KitKat należącej do Nestlé. Jednocześnie na półkach sklepowych pojawiły się nowe smaki i formaty słodyczy.
Praca cyfralna, czyli trochę o tym, jak design może wspierać efektywność pracy hybrydowej.
Dark Times – autorski tytuł Carbon Studio z popularnej serii The Wizards – już 6 maja br. zadebiutuje na platformie Oculus Quest.
Rozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz zmiany wizualne to część z modyfikacji wprowadzanych do sklepów Intermarché w ramach konceptu Power. 1 lutego br. odbyło się reotwarcie supermarketu w Szczecinku.
Jesteśmy jedyna firma na świecie, która nic nie ukrywa i pokazuje wyniki osiągane w testach dynamicznych
W momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na lokatach, państwo ponownie wita amatorów papierów dłużnych. Rok 2020 zakończono powrotem kapitału do czteroletnich obligacji antyinfl