Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.
Rok 2007 przyniósł nieznaczne zmiany w udziale w rynku wiodących firm PZF. Polfactor z obrotami na poziomie 3,3 mld zł uplasował się na trzecim miejscu […]
Kierując się przekonaniem, że ochrona środowiska naturalnego jest niezbędna do wytwarzania produktów wspierających zdrową i zrównoważoną dietę, MLEKOVITA od lat stawia na zrównoważony rozwój, obejmujący wszystkie aspekt
Od początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logistyczna. Rozwój e-handlu wpłynął na wzrost zapotrzebowania na specjalistów w obszarze magazynowania i transportu wewnętrznego. Najbardziej
Circle K we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz kolejny przekazali wsparcie osobom starszym. Celem grudniowej akcji było zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedśw
„Action because of a Blog” to międzynarodowe badania Edelmana nad wpływem blogów na zachowania konsumentów. Co robią ludzie po przeczytaniu bloga? Jaki wpływ ma to […]
Jak Polacy oceniają przygotowanie hoteli do ponownego otwarcia? Aż 98% twierdzi, że w obecnej sytuacji było to dobrym pomysłem. Przeważająca większość z tych, którzy zdecydowali się na wyjazd, czuła się bezpiecznie.
Murale na stałe wkomponowały się w miejski krajobraz. Do niedawna ozdabiały tylko stare mury. Teraz coraz częściej nadają barw także nowym budynkom. Przykłady wielkoformatowych murali, które niedawno pojawiły się na warszaw
Technologie smart oczami użytkowników
Amerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku przedstawiła swój słynny ranking niezawodności samochodów.