Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernem
turystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny program
Tourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projekt
jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na wysoko wykwalifikowaną kadrę
menedżerską w szeroko rozumianej branży turystycznej.
Koncepcja kierunku Tourism and Travel Management opierać się będzie na połączeniu
anglosaskich standardów nauczania funkcjonujących na Uczelni Łazarskiego, z praktyką
i doświadczeniem ekspertów TUI. Przedstawiciele ścisłej kadry zarządzającej koncernu
są odpowiedzialni za merytoryczne przygotowanie programu. Czołowi praktycy TUI będą
prowadzić zajęcia dydaktyczne w formie autorskich wykładów, ćwiczeń oraz case studies,
które pomogą wdrożyć studentów w realne sytuacje biznesowe. Unikalność programu polega
na praktykach i stażach, które studenci będą odbywać w biurach TUI oraz jego destynacjach
w kraju i zagranicą. Pozwoli to na doskonałe poznanie specyfiki funkcjonowania branży
turystycznej oraz zasad zarządzania w międzynarodowej organizacji.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się nawiązać współpracę z TUI. Dzięki
temu, nasze studia umożliwiają nie tylko kompleksowe poznanie zasad funkcjonowania
branży turystycznej, ale również zdobycie bezcennych, pierwszych kontaktów z przyszłymi
pracodawcami – mówi Juliusz Madej, Prezydent Uczelni Łazarskiego – Jestem też
przekonany, że absolwenci tej innowacyjnej specjalności, wyposażeni w praktyczną wiedzę
i konkretne umiejętności, będą bardzo atrakcyjnymi pracownikami dla firm i instytucji
związanych z branżą turystyczną.
Tourism and Travel Management jest trzyletnim programem licencjackim, prowadzonym w
języku polskim i angielskim. Program specjalności obejmuje takie zagadnienia jak: turystyka
biznesowa i kongresowa, strategie marketingowe i planowanie, zintegrowane zarządzanie
usługami, finansowanie projektów turystycznych, przepisy w turystyce i planowanie,
sprzedaż i dystrybucja w turystyce, zarządzanie turystyką, e-commerce, zarządzanie
projektami, zarządzanie zasobami ludzkimi, sprzedaż i dystrybucja w turystyce i podróżach,
zachowania konsumentów, kompetencje międzykulturowe czy umiejętności menedżerskie.
Propozycja współpracy przy tworzeniu programu ze strony Uczelni Łazarskiego trafiła do
nas w okresie, kiedy sami intensywnie rozważaliśmy różne formy kooperacji z uczelniami
wyższymi. W naszej firmie od ponad 3 lat funkcjonuje program stażowy. Wiele osób
po zakończonym stażu rozpoczęło stałą pracę. W najbliższym czasie planujemy start
półtorarocznego programu stażu rotacyjnego, w efekcie którego stażysta otrzyma
angaż w
Buńczyk, Kierownik Działu Personalnego TUI Poland Sp. z o.o. – Wobec tych działań,
nawiązanie współpracy z Uczelnią było naturalnym, kolejnym krokiem. Kontakt ze
studentami zainteresowanymi naszą branżą, możliwość poznania dużej grupy osób podczas
prowadzonych przez naszych pracowników zajęć, daje nam jako pracodawcy, cenną
możliwość zaoferowania najlepszym absolwentom Kierunku stałej pracy w naszym zespole.
Więcej informacji na temat kierunku Uczelni Łazarskiego można znaleźć na stronie
www.lazarski.pl.
strukturach TUI, w wybranym przez siebie obszarze spółki. – mówi Justyna