Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mars #HereToBeHeard – globalna kampania na rzecz równości płciKategoria: Media i PR, BIZNESW nowej kampanii crowdsourcingowej #HereToBeHeard Victoria Mars, Czł
Aż 93% firm zna pojęcie faktoringu i wskazuje potrzebę optymalizacji płynności finansowej jako najczęstszy powód zastosowania faktoringu.Najbardziej popularnym sposobem finansowania działalności pozostaje pomoc banku z który
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Costa Coffee ze słodką promocją walentynkowąKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESW dniach 12-14 lutego na klientów sieci kawiarni Costa Coffee czeka specjalna
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wieści dla emigrantów: ogromne sumy pieniędzy mogą zostać zwróconeKategoria: Podatki, BIZNESPierwsza połowa roku 2021 zbiega się z początkiem roku pod
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firma Tarczyński świętuje jubileusz 30-lecia działalnościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESJedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich firm – Tarczyńsk
Ewa Małyszko została wybrana przez Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PKO BP Bankowy PTE na Prezesa Zarządu spółki. Funkcję tę będzie pełnić od 2 listopada br., pod warunkiem uzyskania zgody Komisji Nadzoru Finansowego.– Zal
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Równość rodzicielska kluczem do równości na rynku pracyKategoria: , BIZNESPolityka Insight z inicjatywy Fundacji Share the Care oraz Forum Odpowiedzialnego Bizn
W Sesji Półfinałowej konkursu Księgowy Roku Jury wyróżniło szesnastu Najlepszych Księgowych Województw oraz wyłoniło pięcioro finalistów, którzy jeszcze tego samego dnia konkurowali ze sobą w Sesji Finałowej. Oba etapy
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb