Comarch zakończył implementację systemu CDN XL w spółce Sensus, która jest jednym z liderów branży przemysłu lekkiego na rynku ukraińskim.Wdrożenie było przeprowadzone pod kątem głównych kierunków działalności przeds
Już jutro będzie miała miejsce odsłona nowego serwisu internetowego dla dzieci dedykowanego marce Hortex Leon – www.lewleon.pl.Osią serwisu jest panoramiczna dżungla – naturalne środowisko bohatera – Lwa Leona. „Zwiedza
Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernemturystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny programTourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projektjest odpowi
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Muszkieterowie kontynuują remodeling sklepów. Intermarché Power w SzczecinkuKategoria: Handel, BIZNESRozszerzona oferta produktów, nowy, intuicyjny układ oraz z
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inno3D GeForce RTX 3060 – nowe rozdanieKategoria: IT i technologie, BIZNESPremiera Inno3D GeForce RTX 3060 to gratka dla osób, które rozważają budowę lub
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tenants appreciate Gdański Business Center. Nearly 24,000 sqm. leased in 2020Kategoria: Nieruchomości, BIZNESTenants appreciate Gdański Business Center. Nearly 24
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Droższe „małpki” w małych sklepach nadal lądują w co trzynastym koszykuKategoria: IT i technologie, BIZNESOpłata od „małpek” przyczyniła się do wzro
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak zachęcić dzieci do jedzenia ryb? Program edukacyjny SKARBY BAŁTYKUKategoria: Edukacja, BIZNESBadania wykazują, iż Polacy jedzą dwukrotnie mniej ryb niż mi
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba przedszkoli i szkół podstawowych uczy się, jak dbać o naturęKategoria: Edukacja, BIZNESJak troszczyć się o rośliny i zwierzęta, segregować
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc