Biznes Statystyki

IAB przedłuża termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu MIXX

IAB Polska przedłużyło termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXX MIXX to pierwszy konkurs internetowych kampanii reklamowych w Polsce wyłaniający najlepszych z najlepszych. Ze względu

IAB Polska przedłużyło termin nadsyłania zgłoszeń do konkursu kreatywnego MIXX

MIXX to pierwszy konkurs internetowych kampanii reklamowych w Polsce wyłaniający najlepszych z najlepszych. Ze względu na duże zainteresowanie konkursem IAB Polska zdecydowało o przedłużeniu terminu nadsyłania zgłoszeń do dnia 30 października.

130265.jpg

Konkurs adresowany jest to wszystkich polskich agencji reklamowych i reklamodawców.
Można do niego zgłaszać kampanie, które wykorzystują przynajmniej jeden z interaktywnych kanałów komunikacji (display, e-mail, SEM, SMS, sponsoring, web 2.0, newsletters, IPTV) lub są ich kombinacją. Nagrody przyznane zostaną w czterech kategoriach:

1. Kampania wizerunkowa
2. Wprowadzanie nowego produktu na rynek
3. Bezpośredni odzew
4. Zastosowanie nowych mediów

Dodatkowo przyznana zostanie nagroda Best In Show, a także nagrody za dokonania (życiowe dokonania, marketer roku i agencja roku). Profesjonalne jury, w skład którego wejdą eksperci od reklamy, marketingu i internetu oceniać będzie wszystkie części kampanii, począwszy od strategii i kreacji, poprzez wybór mediów, po efektywność i ROI. (www.mixx-awards.pl).

Finał konkursu, czyli przedstawienie zwycięskich kampanii, nastąpi podczas gali wręczenia nagród MIXX, która odbędzie się 8 listopada 2007 roku w klubie M25 w ramach Forum IAB (www.forumiab.pl)

A to już wiesz?  Ceny nieruchomości będą rosły w nieskończoność?!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy