Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inwestowanie w pandemii – jak bezpiecznie angażować swoje środki?Kategoria: Finanse, BIZNESAutorem komentarza jest Paulina Wojciechowska, ekspertka EVIG Alfa Ve
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fabryka Norblina oficjalnie ze swoim muzeumKategoria: Kultura, BIZNESMuzeum, powstające jako integralna część projektu rewitalizowanej przez Grupę Capital Park
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Rose Projects prezentuje pierwszy tytuł wydawniczy na PCKategoria: Giełda, BIZNESBlack Rose Projects, studio specjalizujące się w portowaniu gier na konsol
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MEGA OKAZJA! Domy w zabudowie bliźniaczej w NadolicachKategoria: Nieruchomości, BIZNESŚwietne domy w SUPER lokalizacji w Nadolicach! 2 ostatnie segmenty w jednym
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-WschodniejKategoria: Transport, BIZNESCEVA Logistics otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w W
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNESTruizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owców
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Uczelnia Łazarskiego rozpoczęła współpracę z międzynarodowym koncernemturystycznym TUI. W ramach kooperacji, Uczelnia wdroży unikalny programTourism and Travel Management na kierunku zarządzanie. Wspólny projektjest odpowi
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe
Warszawa, 24 listopada, 2008 r. W listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Legendarne osiemnastotonowe Freightl