Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła 6. edycja badania Marka Godna ZaufaniaKategoria: Media i PR, BIZNESMagazyn „My Company Polska” po raz szósty rozpoczął badanie Marka Godna Zaufania.
Rozpoczęła się kolejna edycja świątecznej kampanii marki Coca-Cola. W 50 lokalizacjach w całej Polsce można kupić napoje z portfolio firm Coca-Cola na specjalnie przygotowanych, świątecznych stoiskach i zrobić pamiątkowe zd
Sprzedaż netto w 2007 roku wzrosła o 5,8% do 143 639 mln SEK (ze 135 802 mln).Zysk operacyjny w 2007 roku wzrósł o 2,7% do 28 583 mln SEK (z 27 821 mln).Zysk w tym roku (po opodatkowaniu) …
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rafał Kus – nowy Dyrektor ds. Rozwoju DecoroomKategoria: Nieruchomości, BIZNESO tym, dlaczego przy wykończeniu nieruchomości warto skorzystać z usług doświa
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Prezydent USA, światowego giganta pod względem gospodarczym, w swoim wystąpieniu w 2006 r. w związku z boomem na rynku nieruchomości stwierdził, że jeżeli domy staną się zbyt drogie, to ludzie przestaną je kupować, poniewa�
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia, która zmieniła Employer BrandingKategoria: Praca, BIZNESPandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Budowy w zimowej aurze i z postępami pracKategoria: Nieruchomości, BIZNESTegoroczna zima z pewnością nie należała do łagodnych tak, jak poprzednie. Czy takie
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca twarz pandemiiKategoria: Praca, BIZNESPraca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobietKobieca twarz pandemiiO tym, że pandemia COVID-19 zn
Wg opublikowanych 13 listopada br danych GUS polski eksport w okresie od stycznia do września 2007 roku osiągnął poziom 72,8 mld Euro (wrost o 13,4% w stosunku do analogicznego okresu w 2006 r.), przy poziomie importu 84,7 mld Euro