Już jutro będzie miała miejsce odsłona nowego serwisu internetowego dla dzieci dedykowanego marce Hortex Leon – www.lewleon.pl.Osią serwisu jest panoramiczna dżungla – naturalne środowisko bohatera – Lwa Leona. „Zwiedza
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy zmiana przepisów budowlanych wpłynie na ceny mieszkańKategoria: Nieruchomości, BIZNESW jakim stopniu nowe przepisy dotyczące ochrony cieplnej budynków wpł
Sprawa związana z wprowadzeniem – być może już od przyszłego roku – bonu edukacyjnego do polskiego systemu oświaty zdążyła już spolaryzować znaczną część polskiego społeczeństwa. W prowadzonych dyskusjach z
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUNEX planuje wejście na rynek zamówień publicznychKategoria: Ochrona środowiska, BIZNESSUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań op
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował kolejny raport na temat polityków i partii politycznych, które w kolejnym tygodniu kampanii wyborczej (15 – 21 września) najczęściej pojawiały się w polskich mediach papierowych o
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Domowe assistance. Najczęstsze interwencje w 2020 rokuKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESO 34% wzrosła liczba interwencji domowego assistance w 2020 roku – podsumow
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ubezpieczenia. Wypłata odszkodowania natychmiast po zgłoszeniu szkodyKategoria: Ubezpieczenia, BIZNESUbezpieczeniowe aplikacje do samodzielnej likwidacji szkód dz
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deweloperski Fundusz Gwarancyjny. Jak wpłynie na rynek mieszkaniowy?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESProjekt nowej ustawy deweloperskiej, meritum której ma stanowi
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Styczniowa korekta w budownictwie mieszkaniowymKategoria: Nieruchomości, BIZNESNajnowsza informacja GUS komunikuje oczekiwaną korektę statystyk po grudniowym wybi
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup