Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Gioteck – Brytyjczycy powracają na polski rynekKategoria: IT i technologie, BIZNESBrytyjska firma Gioteck, po tymczasowej nieobecności, powraca do polskich s
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Społeczne inicjatywy oliwskich pracownikówKategoria: Problemy społeczne, BIZNESCentra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowan
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercaton ASI zaprasza inwestorów. Oferuje edukację i niebanalne projektyKategoria: Finanse, BIZNESFundusz Mercaton ASI rozpoczyna kolejny etap działania – w ci�
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa Eurocash podsumowuje 2020 rokKategoria: Handel, BIZNESPrzychody Grupy Eurocash w 2020 r. przekroczyły 25,4 mld zł i były o 2,2% wyższe niż rok wcześniej.
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ricoh po raz trzeci w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla MWSKategoria: , BIZNESRicoh zostało po raz trzeci uwzględnione w Magicznym Kwadrancie Gartnera dla usług z
Jesteśmy w Europie. Coraz częściej kupujemy takie same, nowe samochody, jak nasi zachodni sąsiedzi. Chodzimy w takich samych ubraniach, latamy tymi samymi liniami lotniczymi. Nie możemy więc oczekiwać, że w najbliższej przysz�
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: New Work wchodzi na rynek z ofertą franczyzowąKategoria: Nieruchomości, BIZNESW odpowiedzi na potrzeby rynku, New Work uruchamia swoją koncepcję franczyzową, o
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Katarzyna Pankiewicz wzmocniła zespół Golden Star GroupKategoria: Nieruchomości, BIZNESDo zespołu Golden Star Group, globalnej firmy inwestycyjnej, dołączyła
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy, modułowy system franczyzowy Fit CakeKategoria: Firma, BIZNESRośnie grupa osób, które na skutek pandemii straciły pracę.Nowy, modułowy system franczyzow
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup