Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie są perspektywy dla polskiej prowincji? | Podcast EdukontraKategoria: Rolnictwo, BIZNESDziś Polska rozwija się nierównomiernie. Ludzie młodzi od lat opuszc
Połączenie dwóch, współpracujących dotychczas podmiotów przy jednoczesnej decyzji o wzmocnieniu marki FONE w obszarze usług świadczonych dla operatorów.Połączenie spółek PBT HAWE z siedzibą w Legnicy i FONE z siedzibą
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Tarczyński rozbudowuje linię Naturalnie o trzy kolejne produktyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESTarczyński, znany producent wysokiej jakości wędlin, kaban
Kimberly-Clark, światowy lider w produkcji papierowych artykułów higienicznych, zbuduje swoją pierwszą fabrykę w Rosji. Obiekt rozpocznie działanie w 2009 roku. W rosyjskiej fabryce produkowane będą artykuły higieniczne marek
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inno3D GeForce RTX 3060 – nowe rozdanieKategoria: IT i technologie, BIZNESPremiera Inno3D GeForce RTX 3060 to gratka dla osób, które rozważają budowę lub
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUNEX wdrożył zrobotyzowaną linię produkcyjnąKategoria: Giełda, BIZNESSUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań opartych o odnawia
Agencja Headlines otrzymała nominacje do tegorocznej nagrody SABRE AWARDS za kreację i realizację kampanii edukacyjnej „Chronię życie przed rakiem szyjki macicy” dla firmy MSD. Kampania „Chronię życie przed ra
Marzec tradycyjnie jest okresem znacznego „odbicia” w sektorze budowlanym. To pierwszy miesiąc roku o zdecydowanej przewadze dodatnich temperatur, umożliwiających pełne rozpoczęcie prac remontowo-budowlanych. Jednak w porówna
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś