Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH FocusKategoria: Handel, BIZNESSalon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus. Top Toys
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zielony Ład cyfrowej dekady, czyli nowe oblicze GovTech 2021-2027Kategoria: , BIZNES• Nowa perspektywa funduszy unijnych na lata 2021-2027 będzie skupiać się n
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice KidsKategoria: Media i PR, BIZNESFirma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy e
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Urządzenia Toughbook w firmie Raskone przyspieszają naprawę pojazdówKategoria: IT i technologie, BIZNESRaskone, największa w Finlandii firma zajmująca się nap
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Liderki w IT. Pierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończonyKategoria: IT i technologie, BIZNESPierwszy etap programu Lead IT, Lady zakończony.Liderki w IT. Pier
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GLP rozpoczyna budowę centrum logistycznego w LędzinachKategoria: Nieruchomości, BIZNESFirma GLP, pół roku od rozpoczęcia działalności w Europie Centralnej,
Firma Goldenegg – Niezależni Doradcy Finansowi będzie głównym sponsorem serwisu internetowego Onet-Financial Times. – Serwis tworzony na bazie materiałów jednego z najbardziej opiniotwórczych pism finansowych to do
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Axpo koncentruje się na akumulatorach i wodorzeKategoria: , BIZNESAxpo ogłosiło utworzenie dwóch nowych obszarów działalności w grupie – w dziedzinie wo
Od grudnia mogą znacznie wzrosnąć czynsze. To efekt decyzji Trybunału Konstytucyjnego, który na początku października uznał, że przepisy ograniczające podwyżki czynszu są niezgodne z konstytucją. …
Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 ankietowanych. [N: 1.026]. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowe