Internet Statystyki

Najciekawsza konferencja internetowa roku

Wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy on line z całej Europy będą rozmawiać o najnowszych trendach w interaktywnej reklamie podczas zaplanowanego na 8 listopada FORUM

Wybitni profesjonaliści od marketingu i reklamy on line z całej Europy będą rozmawiać o najnowszych trendach w interaktywnej reklamie podczas zaplanowanego na 8 listopada FORUM IAB.

Organizowana przez IAB konferencja to jedyne polskie wydarzenie w całości poświęcone interaktywnemu marketingowi. Skupi ona marketerów, przedstawicieli branży internetowej z kraju i ze świata oraz wszystkich zainteresowanych najnowszymi trendami w internecie. W ramach Forum przewidziano 9 prezentacji prowadzonych przez znanych prelegentów z kraju i z zagranicy. Wśród nich znajdą się m.in. Alain Heureux (prezydent IAB Europe), Andy Chen (wiceprezes Viacom Brand Solutions), David White (dyrektor zarządzajacy w Weboptimiser Group Ltd), Richard Tylor (nternational Digital Director w ZED Digital), Gregory Roekens (Board Technology Director w RSCG), a także Arkadiusz Drulis (Dyrektor zarządzający w Expert Monitor), Michał Rutkowski (Dyrektor zarządzający w DDB Warszawa) i Dawid Szczepaniak (Key Account Manager, Opcom).

079017a.jpg

W programie konferencji znajdą się wystąpienia poświęcone rozwojowi marketingu interaktywnego na świecie i w Polsce, nowym technologiom, social networks, marketingowi w wyszukiwarkach, wydatkom na reklamę i wiele innych. Na Forum przedstawione zostaną case studies najlepszych europejskich kampanii prowadzonych z wykorzystaniem reklamy graficznej oraz marketingu w wyszukiwarkach, które pozwoliły osiągnąć wielkie sukcesy marketingowe. W trakcie konferencji przeprowadzone zostaną także dwa panele dyskusyjne – krajowy, w którym udział weźmie top management wszystkich czołowych mediów internetowych oraz panel międzynarodowy z udziałem wybitnych osobistości branży reklamowej z całej Europy. Oba panele będą okazją do porównania rynku polskiego z innymi rynkami europejskimi, a także do dyskusji nad rozwojem mediów i sposobów komunikacji marketingowej. Forum poprowadzi znany dziennikarz i publicysta zajmujący się problematyką cywilizacyjną – Edwin Bendyk (www.forumiab.pl)

Bezpośrednio po konferencji odbędzie się gala, podczas której rozdane zostaną nagrody przyznane w konkursie kreatywnym MIXX dla najlepszych kampanii reklamowych prowadzonych w internecie w 2007 roku. Jury polskich nagród MIXX będzie oceniało i nagradzało kreatywność, skuteczność oraz pomysłowość w wykorzystaniu internetu do działań marketingowych. Nagrody zostaną przyznane w czterech kategoriach, oprócz tego wyłoniona zostanie najlepsza kampania tego roku – Best in Show (www.mixx-awards.pl).

A to już wiesz?  Heptares Announces Publication in Nature of Class B GPCR Structure

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy