Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Przyszłość baterii trakcyjnych do wózków widłowychKategoria: Energetyka, BIZNESCynk, sód czy wapń to tylko kilka spośród pierwiastków chemicznych, na bazi
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotelarze zdali egzamin – Polacy po powrocie do hoteli czują się bezpiecznieKategoria: Turystyka, BIZNESJak Polacy oceniają przygotowanie hoteli do ponowneg
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Społeczne inicjatywy oliwskich pracownikówKategoria: Problemy społeczne, BIZNESCentra biznesowe rzadko kojarzone są z działalnością społeczną i zaangażowan
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20 lat Plan SC – producenta konstrukcji ze stali nierdzewnejKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESW Polsce znają ich liczni producenci mięsa i drobiu, ale t
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Renta dożywotnia i klauzula "trzech siódemek"Kategoria: Prawo, BIZNESCo to jest klauzula trzech siódemek? Dlaczego warto o niej pamiętać w przypadku u
Polska uznana została za jeden z pięciu najatrakcyjniejszych rynków inwestycyjnych świata. Firma Ernst&Young zaprezentowała podczas tegorocznych Tagów MIPiM raport przybliżający tendencje na globalnym rynku nieruchomości.
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii i Krajowa Izba Klastrów Energii podKategoria: Energetyka, BIZNESPolskie Stowarzyszenie Magazynowania Energii (PSME) i K
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb
Warszawa, 24 listopada, 2008 r. W listopadzie rozpoczyna się kolejna edycja kampanii świątecznej marki Coca-Cola. Tradycyjnie jej najbardziej widowiskowym elementem będzie świąteczny konwój. Legendarne osiemnastotonowe Freightl