Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobry start procentujeKategoria: Edukacja, BIZNESCzy to firmy maja zabiegać o najlepszych kandydatów, czy też najlepsi kandydaci o firmy? Pytanie to staje się zn
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Raport: Trendy w bankowości na 2021 rokKategoria: Bankowość, BIZNESRaport: Trendy w bankowości na 2021 rokRaport: Trendy w bankowości na 2021 rokRaport: Trend
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w InternecieKategoria: Giełda, BIZNESCDRL, właściciel marki Coccodrillo nieustannie pracuje nad umocnieniem s
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa wersja Red Hat OpenShift 4.7Kategoria: IT i technologie, BIZNESNowe funkcje Kubernetes stworzone na potrzeby aplikacji tradycyjnych i chmurowych już dostępne
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Motivizer i BalanceMe.pl łączą siłyKategoria: IT i technologie, BIZNESKlienci Motivizer mogą korzystać z nowej funkcjonalności dzięki współpracy z jedną z
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: EPEC inwestuje w wysokosprawną kogenerację – proekologiczny program inwestycyjnyKategoria: Energetyka, BIZNESMieszkańcy Elbląga zyskają ekologiczną energię
COMARCH-CDN podsumowuje wyniki finansowe trzech kwartałów 2003 r.Wzrost przychodów o 28%Wzrost zysku netto o 219%Wzrost zysku operacyjnego o 375%Firma COMARCH-CDN – krakowski producent oprogramowania należący do Grupy Ka
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trwały, bezpieczny i energooszczędny – dom ze staliKategoria: Firma, BIZNESSolidna konstrukcja i co najważniejsze szybki czas realizacji – to główne cechy b
Telekomunikacja Polska rozpocznie w grudniu proces negocjacyjny dotyczący znalezienia lokalizacji, wykonania projektu i budowy nowej siedziby firmy. Realizacja projektu Miasteczko Grupy TP planowana jest na 3 lata. Otwarcie jest prze
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb