Rok 2007 przyniósł nieznaczne zmiany w udziale w rynku wiodących firm PZF. Polfactor z obrotami na poziomie 3,3 mld zł uplasował się na trzecim miejscu (18 proc. udziału w rynku) za ING Commercial Finance (26 proc.) i Pekao Fakt
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Znamy najbardziej niezawodną markę wg J.D. Power. 9. zwycięstwo w ciągu 10 latKategoria: Motoryzacja, BIZNESAmerykańska firma analityczna J.D. Power jak co roku
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cherrypick Games SA otrzymała 250 tys. euro należności od Kuu Hubb OyKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games SA, notowany na NewConnect producent i wydawca gie
Dominet Bank wzbogaca swoją ofertę adresowaną do mikroprzedsiębiorstw, wprowadzając nowy produkt finansowy pod nazwą – Biznes Profit. W jego ramach, w zależności od charakteru prowadzonej działalności gospodarczej, klie
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 20-lecie Grupy Murapol: 20 tys. sprzedanych mieszkań, unikatowy model biznesowyKategoria: Nieruchomości, BIZNESOgólnopolski deweloper mieszkaniowy rozpoczyna trze
NewsPoint wraz z firmą Newton PL przygotował czwarty tygodniowy (29 września – 5 października) raport na temat najbardziej widocznych w mediach polityków i partii politycznych. Analiza wyraźnie potwierdza, że w kampanii wyborc
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowość od Edimax – ekranowe, płaskie kable siecioweKategoria: IT i technologie, BIZNESZnana i ceniona na rynku firma Edimax wprowadza do sprzedaży nowe pł
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Hotelarze zdali egzamin – Polacy po powrocie do hoteli czują się bezpiecznieKategoria: Turystyka, BIZNESJak Polacy oceniają przygotowanie hoteli do ponowneg
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W 2020 r. na świecie z polskiej platformy webinarowej skorzystało 31 mln osóbKategoria: IT i technologie, BIZNESO 953% wzrosła w 2020 liczba wydarzeń online w P
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks