Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Badania GR dot. schizofrenii: 60% opiekunów ma problemy z utrzymaniem pracyKategoria: Zdrowie, BIZNESSchizofrenia stanowi poważne obciążenie psychiczne, fizyczne
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pyramid Games prezentuje Perseverance DLC w grze Rover Mechanic SimulatorKategoria: Giełda, BIZNESPyramid Games, notowany na NewConnect, producent gier komputerowyc
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Medicover Stomatologia z liderem leczenia ortodontycznego – ORTHO ESTHETICAKategoria: Zdrowie, BIZNESCentrum jest już trzydziestą kliniką stomatologiczną, któ
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUNEX wdrożył zrobotyzowaną linię produkcyjnąKategoria: Giełda, BIZNESSUNEX S.A., czołowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań opartych o odnawia
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podsumowanie kampanii buraczanej w cukrowniach Pfaifer & Langen w PolsceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESStyczeń, jak co roku kończy w cukrowniach grupy
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowy efekt motyla – duży wpływ małych decyzjiKategoria: , BIZNESWiele organizacji podejmuje decyzje dotyczące architektury systemu, nie wiedząc, że mogą
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rekordowa liczba przedszkoli i szkół podstawowych uczy się, jak dbać o naturęKategoria: Edukacja, BIZNESJak troszczyć się o rośliny i zwierzęta, segregować
Od pierwszych dni października trwa opracowany przez Euro RSCG Marketing House program motywacji sprzedaży dla dystrybutorów produktów firmy Franke. Program dedykowany jest partnerom handlowym, posiadającym w swojej ofercie produ
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komisja Europejska inicjuje debatę na temat starzejącego się społeczeństwaKategoria: Finanse, BIZNESKE zainicjowała debatę na temat zagrożeń i wyzwań zwią
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #Stronglikecoffee, czyli Starbucks opowiada o sile kobietKategoria: Media i PR, BIZNESWyjątkowe kobiety zaangażowane są w cały proces pozyskiwania kawy Starbucks