Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ODŻYWCZA MOC PESTEK – DLACZEGO WARTO WŁĄCZYĆ JE DO NASZEJ DIETYKategoria: Zdrowie, BIZNESPestki oraz nasiona zyskują coraz większą popularność nie tylko z
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklama w grach – case studyKategoria: Media i PR, BIZNESGaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrz
Tomasz Szmidt, ekspert emFinanse, Doradcy Finansowi: – Pierwszy kwartał 2007 potwierdził zeszłoroczne prognozy dotyczące wzrostu wartości mieszkań na rynku wtórnym. Cena metra kwadratowego w atrakcyjnej lokalizacji miasta
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak wspierać lepszą równowagę płci w biznesie?Kategoria: Praca, BIZNESUtrata miejsc pracy przez kobiety spowodowana Covid-19 jest 1,8 razy większa niż mężcz
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółki z rodziny Movie Games zacieśniają współpracęKategoria: , BIZNESSpółki z rodziny Movie Games – DRAGO entertainment oraz Road Studio – podpisały l
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Goodyear EfficientGrip 2 SUV oferuje nadzwyczajny przebieg i mocne osiągiKategoria: Motoryzacja, BIZNESGoodyear ogłosił wprowadzenie na rynek najnowszej letniej o
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debata: Polski system opieki zdrowotnej – wyzwania i szanseKategoria: Zdrowie, BIZNESGrupa BFF Banking Group z okazji publikacji 2. edycji raportu "Challe
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W czasie pandemii największym wyzwaniem dla Polaków są opłaty za mediaKategoria: , BIZNES• Z najnowszego Barometru ZPF wynika, że druga fala pandemii w mniejs
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Coraz bliżej 8 mld zł obrotów wypracowanych przez Grupę Muszkieterów w PolsceKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów w 2020 roku wypracowała obroty na poz
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś