Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pepco dołączyło do Atrium MoloKategoria: Handel, BIZNESAtrium Molo wzbogaciło swoją ofertę handlową o nowego najemcęPepco dołączyło do Atrium MoloAtrium
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: COVID-19 wzmocnił zainteresowanie transformacją cyfrową wśród firm produkcyjnychKategoria: IT i technologie, BIZNESCOVID-19 wzmocnił zainteresowanie transforma
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUPER OFERTA!! Atrakcyjna działka inwestycyjna dla dewelopera!!!Kategoria: Nieruchomości, BIZNESOFERTA DLA DEWELOPERA!! Grunt inwestycyjny pod zabudowę mieszkanio
Tomasz Szmidt, ekspert emFinanse, Doradcy Finansowi: – Pierwszy kwartał 2007 potwierdził zeszłoroczne prognozy dotyczące wzrostu wartości mieszkań na rynku wtórnym. Cena metra kwadratowego w atrakcyjnej lokalizacji miasta
Nowości, wydarzenia, wywiady… czyli wszystko o książkachNowości, wydarzenia, wywiady… czyli wszystko o książkach w odnowionym serwisie Wirtualnej PolskiŁatwiejszy dostęp do informacji, ulepszona nawigacja i ciekawa szata
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia a polski eksport – czy 2021 r. będzie lepszy?Kategoria: Gospodarka, BIZNESWg danych GUS w 2020 r. polski eksport zanotował spadek o 0,3% r/r, a jego war
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko nieruchomości…w co opłaca się inwestować Polakom?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPolacy przetrzymują w bankach coraz więcej gotówki, ale loka
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Próg opłacalności na rynku biurowym poszukiwanyKategoria: Nieruchomości, BIZNESAutor: Mateusz Strzelecki, Partner / Head of Regional Markets w Walter HerzPróg
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I