Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Trendy na rynku pracy 2021 w obszarze rekrutacji stałychKategoria: Praca, BIZNESPandemia COVID-19 wywołała globalny kryzys i spowodowała znaczące zmiany na rynk
Split payment obowiązkowy w wybranych branżach – kogo będą dotyczyć zmiany?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowo-kadrowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweOd 1 lipca 2018 r. w Polsce funkcjonuje m
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mindspace is expanding with a new branch in Israel!Kategoria: Nieruchomości, BIZNESMindspace is expanding with a new branch in IsraelMindspace is expanding with a
Czy strony polskich parti politycznych są dostępne dla osób niewidomych i niedowidzących. Zbadała to agencja interaktywna Janmedia. Podsumowanie badania dostępne jest na stronie agencji – www.janmedia.pl. W badaniu przetes
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bezpieczne i tańsze biura w natarciuKategoria: Nieruchomości, BIZNESPrzestrzeń zaprojektowana z myślą o bezpieczeństwie i wygodzie użytkowników, eko i smart
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Candy RapidO – nowy wymiar prania i suszeniaKategoria: IT i technologie, BIZNESCandy RapidO ROW4964DXH1-S to wszechstronna i niezawodna pralko-suszarka z 10-letni�
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Selena świętuje 20-lecie pierwszej zagranicznej spółkiKategoria: Gospodarka, BIZNESGrupa Selena, globalny producent i dystrybutor produktów chemii budowlanej, o
Dominet Bank wzbogaca swoją ofertę adresowaną do mikroprzedsiębiorstw, wprowadzając nowy produkt finansowy pod nazwą – Biznes Profit. W jego ramach, w zależności od charakteru prowadzonej działalności gospodarczej, klie
Polska przeszła z powodzeniem przez sprawdzian, jakim był dla NATO kryzys kosowski, ale czeka ją jeszcze wiele trudnych decyzji, nim przekształci wojsko w nowoczesną armię, zdolną do szybkiego reagowania na kryzysy. …
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś