Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IKEA wspiera Polski Czerwony Krzyż w walce z pandemiąKategoria: Problemy społeczne, BIZNESW ramach walki z pandemią koronawirusa IKEA przekazała Polskiemu Czerw
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dobre wyniki sprzedaży Idea Getin Leasing w 2020 r.Kategoria: Finanse, BIZNESW 2020 r. polskie spółki leasingowe sfinansowały inwestycje o łącznej wartości 70
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowaKategoria: , BIZNESFirma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingow
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ochrona prawna tarczą przed niesłusznymi mandatamiKategoria: Prawo, BIZNESToczą się prace nad projektem znoszącym prawo do odmowy przyjęcia mandatu. Zarówno p
Split payment obowiązkowy w wybranych branżach – kogo będą dotyczyć zmiany?Aneta Socha-Jaworska, ekspert podatkowo-kadrowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweOd 1 lipca 2018 r. w Polsce funkcjonuje m
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Arctic Lines – przygoda zaczyna się teraz.Kategoria: Sport, BIZNESAntti Autti fiński snowboardzista, medalista mistrzostw świata i pasjonat ekstremalnych wy
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Intensywny początek roku w Galerii KatowickiejKategoria: Handel, BIZNESGaleria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonują
Gdzie na świecie środowisko jest najczystsze i jednocześnie warunki życia są najlepsze? W obejmującym 141 państw rankingu miesięcznika Reader’s Digest zwyciężyła „zielona“ Finlandia, a najniższą ocenę dostała Etiop
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Primavera Parfum wchodzi na AmazonKategoria: Handel, BIZNESPrimavera Parfum rozwija swoją ofertę handlową poprzez rozbudowę kanałów sprzedaży internetowej. Sp
PIĄTKOWE WIADOMOSCI ON-LINE32 / GOSPODARKA 17.30W I połowie października ceny żywności i napojów bezalkoholowych wzrosły o 1,4 proc. w porównaniu z II połową września i o 1,7 proc. w stosunku do I połowy września –