Statystyki

Abonamenty na ogłoszenia rekrutacyjne w GazetaPraca.pl

Abonamenty na ogłoszenia rekrutacyjne w GazetaPraca.pl
Nowa usługa serwisu GazetaPraca.pl umożliwiają wygodne, proste i atrakcyjne cenowo publikowanie ofert pracy wyłącznie w internecie. Korzystanie z abonamentu pozwala na znaczące obniżenie kosztu emisji

Nowa usługa serwisu GazetaPraca.pl umożliwiają wygodne, proste i atrakcyjne cenowo publikowanie ofert pracy wyłącznie w internecie. Korzystanie z abonamentu pozwala na znaczące obniżenie kosztu emisji jednego ogłoszenia – nawet o 76%.

azetaPraca.pl GzetaPraca.pl GaetaPraca.pl GaztaPraca.pl GazeaPraca.pl

Abonamenty GazetaPraca.pl to najtańszy sposób kupowania ogłoszeń rekrutacyjnych. Zamawiający może wybrać okres, w trakcie którego chce publikować swoje ogłoszenia w serwisie – kwartał, pół roku lub rok – oraz ich liczbę: Abonament Brązowy (do 30 ogłoszeń w wybranym okresie), Srebrny (do 50), Złoty (do 100) oraz Platynowy (bez limitu liczby ogłoszeń). Czas emisji jednego ogłoszenia to cztery tygodnie. Usługa zostanie udostępniona w poniedziałek, 16 kwietnia.

Dzięki monitorowaniu skuteczności, możliwości modyfikacji ogłoszeń czy zarządzaniu napływającymi aplikacjami kandydatów nowa oferta abonamentowa pozwala usprawnić proces rekrutacyjny. Pracodawca ma też możliwość sporządzania listy pytań selekcjonujących chętnych oraz tworzenia rankingu kandydatów według wybranych kryteriów.

Serwis GazetaPraca.pl odwiedza miesięcznie 1,25 mln osób, którzy generują ponad 44 mln odsłon, spędzając w serwisie średnio prawie 20 minut. Co tydzień do serwisu GazetaPraca.pl trafia około 15 tys. najbardziej aktualnych ofert pracy.

A to już wiesz?  Ericsson rekomenduje outsourcing telekomunikacyjny

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy