W Sejmie znalazłyby się tylko cztery główne partie – wynika z sondażu Wirtualnej Polski.Co dwa tygodnie Wirtualna Polska prezentuje na swych stronach wyniki badań preferencji politycznych Polaków, realizowanych na zlecenie WP
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Maraton bajek z dzieciństwa, czyli pomysł na familijny wieczorek filmowyKategoria: Media i PR, BIZNESFilmy animowane znane dorosłym z dzieciństwa są nie tylko m
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka JapońskiegoKategoria: Edukacja, BIZNESWSJJ, jedna z największych w kraju szkół japońskiego, zaprezentowała nową identy
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: My Spa Resort od Cherrypick Games trafi na Nintendo SwitchKategoria: Giełda, BIZNESCherrypick Games, notowany na NewConnect deweloper i wydawca gier mobilnych, podp
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice KidsKategoria: Media i PR, BIZNESFirma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy e
28 października w 59 kinach w całej Polsce odbędzie się TRON NIGHT – specjalny, jednorazowy pokaz, podczas którego wybrańcy obejrzą 23 minuty filmu „TRON: Dziedzictwo”. Szczegóły dotyczące dystrybucji bezpłatny
23 listopada br. w Hotelu Andersia w Poznaniu zostanie ogłoszony Ranking najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw. Wydarzenie jest częścią ogólnopolskiego programu badań nad innowacyjnością polskiej gospodarki, prowadzonego p
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sektor naftowy: konsolidacja i zwrot w stronę OZEKategoria: Przemysł, BIZNESEkonomiści Allianz Research i Euler Hermes szacują, że każdy spadek średniej roczn
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNESFundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepionki
Rozpoczął się drugi etap organizowanej przez Związek Firm Public Relations kampanii promującej profesjonalne usługi PR. W tym tygodniu przedstawiciele 500 największych firm w Polsce po raz drugi otrzymają specjalne przesyłki.