Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-Inbev czy Chiquita. Phenomena była pierwszą agencją shopper marketingu w Europie i jest światowym liderem w promocji pakietowej w ponad 40 krajach. Stahlberg opracował i zredagował książkę „Shopper Marketing: Jak zwiększyć decyzje zakupowe w miejscu sprzedaży”, która jest pierwszą na świecie książką na ten temat.
II Międzynarodowy Kongres Shopper Marketingu, to najważniejsze wydarzenie w kalendarzu POPAI Poland. W ramach całości projektu, zostaną zrealizowane następujące przedsięwzięcia:
* dwudniowy, międzynarodowy kongres Shopper Marketingu ( obejmujący tematyką całość sfery marketingu handlowego, ze szczególnym naciskiem na badania i efektywność działań, konkretne przypadki i rozwiązania wspierające sprzedaż, projekty digital signage i skuteczne koncepcje biznesowe, które zostały zrealizowane w miejscu sprzedaży). W ramach kongresu zależy nam na pełnej koncentracji na omawianiu konkretnych przypadków biznesowych, dyskusjach panelowych oraz interakcji z uczestnikami kongresu.
* Forum Category Managementu, w którym wezmą udział czołowi przedstawiciele producentów i sieci handlowych
* II Forum Firm P.O.S. przeznaczone dla przedstawicieli producentów materiałów promocji w miejscu sprzedaży
* III edycja preztiżowego konkursu POPAI Poland Awards 2010
* I edycja konkursu POPAI Digital Awards 2010 na najlepsze rozwiązania cyfrowe w kontekście : systemów digital signage, P.O.S. TV, infokiosków i innych narzędzi komunikacji cyfrowej
* Shopper Marketing Showroom
* Digital Communication Showroom
Dostęp do powierzchni showroomowej i wystawy, będzie otwarty ( ale wyłącznie dla zarejestrowanych i zaproszonych przedstawicieli firm).
Kongres odbędzie się 19-20 maja 2010r. w Centrum Expo XXI w Warszawie.
Więcej: http://www.shoppermarketing.pl
POPAI | The Global Association for Marketing at-Retail
POPAI to międzynarodowe stowarzyszenie non profit, którego historia sięga 1936r. POPAI jest jedyną na świecie, globalną organizacją dedykowaną branży marketingu handlowego (marketing at-retail), dysponującą 20 światowymi niezależnymi oddziałami i siedzibą w Waszyngtonie DC. POPAI jako reprezentant firm branży marketing at-retail koncentruje się na prowadzeniu działalności badawczej, edukacyjnej i promocyjnej ukierunkowanej na rozwijanie skutecznych i efektywnych strategii marketingowych, realizowanych przez marketerów w handlu detalicznym. POPAI wypracowuje obowiązujące, światowe standardy dotyczące trade marketingu, prowadzi projekty badawcze i edukacyjne. Jest organizatorem najważniejszych na świecie konkursów na najlepsze rozwiązania promocyjne w miejscu sprzedaży, nazywane „Oskarami P.O.S.”. Polski oddział POPAI powstał w listopadzie 2007r.
Więcej informacji na stronie www.popai.pl i www.popai.com