Społeczeństwo

Po raz pierwszy w Europie: Gazeta.pl z YouTube na wybory

Już w środę debata wyborcza z udziałem internautów. Gazeta.pl wraz z YouTube zbiera od internautów pytania do liderów trzech największych partii politycznych. Pytania muszą zostać

Już w środę debata wyborcza z udziałem internautów. Gazeta.pl wraz z YouTube zbiera od internautów pytania do liderów trzech największych partii politycznych. Pytania muszą zostać nagrane na wideo i umieszczone w YouTube. Najlepsze i najtrudniejsze zostaną wyemitowane podczas środowej debaty politycznej organizowanej przez Gazetę Wyborczą.
Polski seks po pięćdziesiątce

Na specjalnym kanale YouTube (http://pl.youtube.com/contest/debata2007) każdy internauta może zostawić swoje wideo z nagranym pytaniem do liderów trzech największych partii politycznych, którzy będą gośćmi ostatniej z czterech debat przedwyborczych organizowanych przez Gazetę Wyborczą. Najlepsze spośród nadesłanych pytań zostaną wyemitowane podczas debaty, 17 października br.
Wspólny projekt Gazeta.pl i YouTube to pierwsze tego typu przedsięwzięcie w Europie Środkowo-Wschodniej i jedno z pierwszych na świecie. Po raz pierwszy podobną akcję YouTube przeprowadził z CNN.

Inne atrakcje tworzonego wspólnie przez portal Gazeta.pl i Gazetę Wyborczą serwisu Wybory.Gazeta.pl to:
· akcja „Kartka Wyborcza”, w ramach której powstał serwis KartkaWyborcza.pl. Internauci mogą stworzyć własną internetową kartkę namawiającą do udziału w wyborach i wysłać ja do swoich znajomych. Najlepsze hasła i prace zostaną nagrodzone oraz wykorzystane w bannerach w portalu Gazeta.pl.
· Latarnik Wyborczy – przygotowany przez Centrum Edukacji Obywatelskiej, Gazetę Wyborczą i Gazeta.pl program komputerowy dla niezdecydowanych wyborców. W Latarniku internauta odpowiada na 25 pytań a system dopasowuje dla niego partię o podobnych poglądach.

A to już wiesz?  Europejczycy obawiają się Iranu - wyniki sondażu European Trusted Brands 2007

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy