W połowie listopada Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Telewizją Polską S.A. Do zadań agencji należy prowadzenie działań z zakresu public relations dla projektu stypendialnego „Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka”. Działania obejmą kontakty z mediami ogólnopolskimi i regionalnymi oraz wsparcie projektu poprzez komunikację w Internecie. Dodatkowo agencja nawiąże współpracę z jurorami konkursu.
Głównym celem jest dotarcie z informacją o przedsięwzięciu do jak najszerszej grupy jego adresatów, a także wypromowanie dotychczasowych laureatów projektu „Dolina Kreatywna”.
Umowa została zawarta na 6 miesięcy (począwszy od 15 listopada 2007). Agencja wybrana została w drodze konkursu.
„Dolina Kreatywna, czyli czego szuka młoda sztuka” to cykliczny projekt stypendialny skierowany do młodych twórców (14–25 lat), który obejmuje 10 dziedzin sztuki, tj. multimedia, fotografię, literaturę, taniec, sztuki plastyczne, muzykę, teatr, animację kultury oraz design (co miesiąc rozstrzygamy konkurs w jednej z tych dziedzin – aktualny harmonogram konkursów na stronie internetowej). Celem projektu jest wspieranie młodych talentów i umożliwienie im dalszego rozwoju kariery artystycznej. Laureaci są prezentowani w audycji telewizyjnej na antenie TVP2 w programie „Dolina Kreatywna” emitowanym w trzeci piątek każdego miesiąca. Przedsięwzięciu towarzyszą liczne imprezy kulturalne. Więcej informacji na: www.dolinakreatywna.tvp.pl.