Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy […]
Do zespołu 19 Południka dołącza Katarzyna Krępa, obejmując stanowisko Junior Strategist.
W styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizowaną pod hasłem „Delikatność smakuje lepiej”. Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości
Vattenfall połączy swoją działalność prowadzoną w Polsce i Niemczech. W tym celu zostanie utworzona nowa jednostka organizacyjna – Business Group Central Europe. Na jej czele […]
Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus. Top Toys w nowej lokalizacji
Ceny nieruchomości będą rosły w Polsce w nieskończoność! Co roku przynajmniej o 10 – 15 procent. Krańca tych podwyżek nie widać, dlatego warto się spieszyć […]
Pizza Hut wprowadziło właśnie nową ofertę, Twój Box, w ramach której klienci otrzymają zestaw idealny składający się z ulubionej pizzy i dwóch dodatków. Twój Box to odpowiedź na nową rzeczywistość, w której coraz wi�
Wyniki sprzedaży Toyoty w Europie w 2020 roku potwierdziły po raz kolejny, że decyzja japońskiej marki sprzed ponad 20 lat, by zbudować miejski samochód według gustów i oczekiwań europejskich klientów, była strzałem w dzies
Grupa Muszkieterów w 2020 roku wypracowała obroty na poziomie blisko 7,8 miliarda złotych. Nie licząc stacji paliw, Muszkieterowie wypracowali obroty wyższe o 223 miliony złotych w stosunku do poprzedniego roku, ze wzrostem na sk
Aurec Home w ciągu pół roku sprzedał ponad 70 proc. mieszkań pierwszego etapu „Miasteczka Jutrzenki”. Tak wysokie zainteresowanie nabywców pokazuje, że w Polsce rośnie popyt na osiedla przyjazne mieszkańcom.