Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy bar sushi w LublińcuKategoria: Firma, BIZNESKulinarna oferta Lublińca niedawno wzbogaciła się o nową restaurację.Nowy bar sushi w LublińcuKulinarna ofe
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazda producentem najlepszych samochodów według Consumer ReportsKategoria: Motoryzacja, BIZNESMazda została uznana producentem najlepszych samochodów w dorocznym
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aby rozwijać firmę w kanale online trzeba zadbać o 4 aspekty. Jak to zrobić?Kategoria: Firma, BIZNESkażdy biznes, który chce rozwijać się z powodzeniem w kan
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: W Centrum Korona rusza walentynkowa promocja!Kategoria: Handel, BIZNES„Wichrowe wzgórza”, „Emma”, „Pamiętnik”, „365 Dni” oraz inne piękne powieśc
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
Polska przeszła z powodzeniem przez sprawdzian, jakim był dla NATO kryzys kosowski, ale czeka ją jeszcze wiele trudnych decyzji, nim przekształci wojsko w nowoczesną armię, zdolną do szybkiego reagowania na kryzysy. …
Porter Novelli jest jedną z wiodących globalnych sieci agencji Public Relations, z przedstawicielstwami na każdym z liczących się światowych rynków. Skupiając się na efektywnej komunikacji z otoczeniem klientów i relacjach z
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Warsztaty SmartUP Academy – urozmaicenie wiosennej naukiKategoria: Edukacja, BIZNESEdukacja online, podobnie jak nauka w szkołach, może mieć wymiar zarówno teo
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia przyspieszyła cyfrową rewolucjęKategoria: IT i technologie, BIZNESW wyniku pandemii, handel dynamicznie rozwija się na dwóch kluczowych płaszczyznach
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś