Michał Okoń został nowym dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu czołowego stołecznego developera – spółki Marvipol Development S.A. Poprzednio kierował sprzedażą, marketingiem, PR i relacjami inwestorskimi warszawskiej grup
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Katowicka wspiera najemców gastronomicznych usługą darmowej dostawyKategoria: Handel, BIZNESGaleria Katowicka wspiera swoich najemców i klientów urucham
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Decyzja kredytowa w Ikano Banku już w 30 minutKategoria: , BIZNESKlient podpisuje umowę cyfrowo za pomocą platformy Autenti – mówi Grzegorz Pacuk z Grupy ANG S
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Reklama w grach – case studyKategoria: Media i PR, BIZNESGaming marketing to bardzo szeroka kategoria oparta na promocji marek poprzez tematykę gier. By dotrz
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Candy RapidO – nowy wymiar prania i suszeniaKategoria: IT i technologie, BIZNESCandy RapidO ROW4964DXH1-S to wszechstronna i niezawodna pralko-suszarka z 10-letni�
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak kobiety kupują mieszkania? [SONDA]Kategoria: Nieruchomości, BIZNESPortal RynekPierwotny.pl z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet przeprowadził ankietę wśr�
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe partnerstwo Legii Warszawa i SalesforceKategoria: IT i technologie, BIZNESLegia Warszawa podpisała umowę z amerykańską firmą Salesforce, która jest świat
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nie tylko kompetencje, czyli na co zwrócić uwagę przy wyborze biura rachunkowegoKategoria: IT i technologie, BIZNESDecyzja o podjęciu współpracy z biurem rachu
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UPS wspiera równomierną dystrybucję szczepionek na świecieKategoria: Zdrowie, BIZNESFundacja UPS zobowiązuje się do dostarczenia 20 milionów dawek szczepionki
Markus Stahlberg jest prezesem Phenomena Group, odpowiedzialnym za globalne działania firmy. Marcus przyczynił się do pomyślnego wejścia na rynek setek kampanii marketingowych i promocji klientów takich jak Unilever, Nestle, AB-I