Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 19 Południk rozwija dział strategiiKategoria: Media i PR, BIZNESDo zespołu 19 Południka dołącza Katarzyna Krępa, obejmując stanowisko Junior Strategist.19 P
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Co zapewni przedsiębiorcom energię i ciepło za kilka lat?Kategoria: Energetyka, BIZNESPolska gospodarka nie jest jednak gotowa, zarówno od strony technicznej jak
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako psychiatra?Kategoria: Edukacja, BIZNESJak się pracuje w tabloidzie, a jak trafić do Tworek… jako p
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierąKategoria: IT i technologie, BIZNESNowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany n
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czysta3.vc inwestuje milion złotych w sunmetricKategoria: Energetyka, BIZNESTo narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, stworzone w celu dokładnej i zau
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Specyficzna sytuacja na rynku pracy w branży ITKategoria: IT i technologie, BIZNESRynek IT, jeżeli chodzi o poszukiwanych specjalistów i sposób wykonywania przez
Atrakcyjność inwestycyjna Chorzowa stale rośnie. Powód to tysiące turystów przyciąganych przez imprezy organizowane na Stadionie Śląskim i, paradoksalnie, mała liczba hoteli i biur wysokiej klasy. Eksperci z Metropolis Nieruc
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z miłości do wypraw w nieznane. Zegarki sportowe SuuntoKategoria: Sport, BIZNESSuunto, to coś więcej niż producent zegarków sportowych. To historie pasjonatów
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobiety na rynku pracyKategoria: , BIZNESKobiet w Polsce jest więcej niż mężczyzn, ale jeśli chodzi o rynek pracy ta tendencja jest odwrotna. Jak wygląda sytua
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś