Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja wskaże radość, hejt, a nawet ryzyko odejścia klientaKategoria: IT i technologie, BIZNESSentiOne wprowadza nową funkcję – Raport Ana
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Costa Coffee świętuje 50. urodzinyKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESCosta Coffee obchodzi w tym roku swoje 50. urodziny. Z tej okazji pojawi się szereg niesp
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Aplikacja POLOmarket kolejny raz w finale Mobile Trends AwardsKategoria: Firma, BIZNESDrugi rok z rzędu aplikacja POLOmarket otrzymała nominację do nagrody Mobile
Andrzej Cholewa, ekspert branży kolejowej i doświadczony menedżer, dołączył do zespołu CTL Logistics. W spółce odpowiedzialny będzie za optymalizację zasobów trakcyjnych. Andrzej Cholewa pełni również funkcję członka z
W maju do agencji Lighthouse Consultants dołączyła Karolina Świderska, która objęła stanowisko Account Manager.Karolina będzie odpowiedzialna za obsługę jednego z dwóch nowych Klientów farmaceutycznych pozyskanych przez ag
Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, FERK, DI BRE oraz Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych Opera zapraszają na piątą już edycję Akademii Tworzenia Kapitału. Tym razem odbędzie się ona w sześciu miastach Polski: Poznaniu,
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pogromcy Elektromobilnych Mitów – Czy serwisowanie elektryka jest drogie?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESChoć napęd EV to rewolucyjne rozwiązanie w motoryzac
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Armac Z5: sprzęt elektroniczny pod ochronąKategoria: IT i technologie, BIZNESListwa przeciwprzepięciowa to jedno z bardziej niedocenianych urządzeń. Do czasu ni
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rezydencja Winiary pozwala na zmiany w projekcie mieszkańKategoria: Nieruchomości, BIZNESW inwestycji Rezydencja Winiary w Poznaniu nadal możliwe jest wprowadzeni
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb