Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czysta3.vc inwestuje milion złotych w sunmetricKategoria: Energetyka, BIZNESTo narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, stworzone w celu dokładnej i zau
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czas na bankowość zdecentralizowaną, czyli usługi finansowe na brzegu sieciKategoria: IT i technologie, BIZNESWiemy, czym są podstawowe, centralne systemy banko
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Salon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH FocusKategoria: Handel, BIZNESSalon firmowy KOŁO Materace i Łóżka nowym najemcą w CH Focus. Top Toys
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientówKategoria: Firma, BIZNESSieć stacji Circle K już po raz drugi grała z Wielką Orki
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Młoda SztukaKategoria: Kultura, BIZNESAukcyjny rekordzista w DESA UnicumMłoda SztukaAukcyjny rekordzista, Tomasz Poznysz, powraca z nową serią prac w DESA Unic
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurzeKategoria: , BIZNES4 działania niezbędne dla zachowania bezpieczeństwa wydruku w chmurze4
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fotowoltaika a opłata mocowaKategoria: Energetyka, BIZNESOpłata mocowa weszła w życie z dniem 1 stycznia 2021 roku. Jak jednak wygląda świadomość konsumentó
Zwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy spółki INTERFERIE zadecydowało podczas zebrania w dniu 31 marca o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego za rok 2009 i udzieleniu absolutorium członkom zarządu oraz rady nadzorczej. Podj�
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Z potencjałem, ale bez przewrotów w świecie HR-u.Kategoria: Praca, BIZNESTruizmem staje się powiedzenie, że pandemia koronawirusa zmieniła podejście HR-owców
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś