Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PKN ORLEN dołącza do KROSS jako sponsor tytularny Kross Racing TeamKategoria: Sport, BIZNESDynamiczny rozwój i zdobycie medali podczas Igrzysk Olimpijskich – to
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Live Motion Games rozpoczyna Ofertę Publiczną Akcji o wartości 4,7 mln złKategoria: Giełda, BIZNESLive Motion Games – producent gier wideo na PC, rozpoczyna P
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idzie noweKategoria: Praca, BIZNESIdzie noweIdzie nowePraca zdalna stała się rzeczywistością wielu firm, niosąc za sobą jednocześnie szereg wyzwań, którym
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jakie mieszkania trafią na rynek w tym rokuKategoria: Nieruchomości, BIZNESJakie inwestycje mieszkaniowe planują wprowadzić deweloperzy? Jakie mieszkania został
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czystość i bezpieczeństwo w placówkach opieki długoterminowejKategoria: Zdrowie, BIZNESObowiązkiem każdej placówki świadczącej usługi opiekuńcze jest dba
NetSprint.pl nawiązał współpracę z firmą badawczo-szkoleniową ECORYS – liderem konsorcjum realizującego projekt „Firma XXI wieku. Program szkoleń wspierających rozwój e-biznesu.” Szkolenia, współfinansowane przez Eur
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa stacja paliw Intermarché w KołobrzeguKategoria: Handel, BIZNESGrupa Muszkieterów stale wzmacnia swoją pozycję lidera na rynku przymarketowych stacji paliw
The Holmes Report, jeden z najbardziej prestiżowych magazynów branży PR, opublikował raport dotyczący agencji PR w Europie. Badani pracownicy oceniali swoją satysfakcję z wykonywanej pracy.Edelman zajął w tym roku drugie miej
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota LeasingKategoria: Bankowość, BIZNESToyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Ser
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś