Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fabryka Norblina oficjalnie ze swoim muzeumKategoria: Kultura, BIZNESMuzeum, powstające jako integralna część projektu rewitalizowanej przez Grupę Capital Park
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CZEGO POWINNY UCZYĆ SIĘ NASZE DZIECI, ABY ODNOSIĆ SUKCESY?Kategoria: Edukacja, BIZNESZapamiętywanie dat, nazwisk, wzorów to odwieczna zmora uczniów. Zdobyta w
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największe instalacje OZE. Wśród krajów z rekordowymi inwestycjami PV…PolskaKategoria: Gospodarka, BIZNESWymykające się przyjętym standardom inwestycje,
To już kolejny – po trzech certyfikatach ISO oraz dyplomie uczestnictwa w programie „Biała Lista” – tytuł potwierdzający spełnianie przez KGHM Ecoren wysokich wymagań w zakresie rzetelności i wiarygodnoś
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TP-Link RE550 – nowy wzmacniacz sieci bezprzewodowej AC1900Kategoria: IT i technologie, BIZNESKłopoty z zasięgiem WiFi? Zerwane połączenie podczas przemieszcza
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe trendy e-commerceKategoria: Handel, BIZNESJuż 73% Polaków deklaruje, że robi zakupy w Internecie, dlatego wiele firm podjęło decyzję o rozszerzeniu dział
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Awaria sprzętów firmowych = blokada prawidłowego funkcjonowania firmy?Kategoria: Firma, BIZNESCzy w dobie pracy zdalnej, podczas której wielu pracowników korzys
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Deweloperski Fundusz Gwarancyjny. Jak wpłynie na rynek mieszkaniowy?Kategoria: Nieruchomości, BIZNESProjekt nowej ustawy deweloperskiej, meritum której ma stanowi
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podpisano umowę w sprawie włączenia spółki Maczfit do Grupy ŻabkaKategoria: Handel, BIZNES8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. z o.o. oraz właściciele marki M
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup