Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nestlé wprowadza dodatkowy 4-tygodniowy urlop ojcowskiKategoria: , BIZNESOd początku roku pracownicy Nestlé w Polsce mogą korzystać z urlopu ojcowskiego wydłu�
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe i średnie firmy chcą się szczepić, aby szybko wrócić do pracyKategoria: Gospodarka, BIZNESPandemia powstrzymuje małe i średnie firmy przed inwestowanie
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alides Polska nabył kolejną inwestycję w GdańskuKategoria: Nieruchomości, BIZNESDeweloper i inwestor z Gandawy nabył 25 lutego kompleks biurowy Waterside, o ł
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Czy kwiaty mogą być fair?Kategoria: Handel, BIZNESZakup róż ze znakiem Fairtrade wspiera plantatorów w krajach rozwijających się i urzeczywistnia ideę sprawi
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CEVA Logistics rozszerza sieć logistyczną w Azji Południowo-WschodniejKategoria: Transport, BIZNESCEVA Logistics otwiera nowe centrum dystrybucyjne w Bien Hoa w W
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Super-Pharm w ścisłej czołówce sklepów internetowych swojej kategorii w PolsceKategoria: Firma, BIZNESSuper-Pharm awansował do ścisłej czołówki rankingu sk
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Upfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESUpfield oferuje prośrodowiskowe opakowanieUpfield oferuje prośrodowiskowe opakow
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa strona internetowa Toyota Bank i Toyota LeasingKategoria: Bankowość, BIZNESToyota Bank oraz Toyota Leasing działające w ramach struktur Toyota Financial Ser
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy zainteresowani tajnikami motorsportuKategoria: Motoryzacja, BIZNESOpony w motorsporcie, temperatura i warunki panujące w samochodach rajdowych i dakarowych,
Jak skutecznie i niedrogo kreować wizerunek firmy w Internecie?W jaki sposób kształtować wizerunek osób publicznych?Czy możemy zmierzyć efekty naszych działań PR?Co to jest Firma 2.0? Konferencja WIZERUNEK 2007Skutecznoś