Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Milka z nową kampanią telewizyjną „Delikatność smakuje lepiej”Kategoria: Media i PR, BIZNESW styczniu Milka wystartowała z kampanią telewizyjną, realizow
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa siedziba Raiffeisen Bank International AG przy placu KoneseraKategoria: Nieruchomości, BIZNESPolski Oddział zagranicznego banku Raiffeisen Bank International
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grupa INTER RAO Lietuva ogłasza wyniki finansowe za 2020 rokKategoria: Energetyka, BIZNESZysk netto litewskiej grupy energetycznej za 2020 rok wyniósł 12 mln euro
Data publikacji: 2021-02-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Peakside chce zainwestować w nieruchomości 350 mln euroKategoria: Finanse, BIZNESPeakside Capital, firma zarządzająca inwestycjami i funduszami inwestycyjnymi na
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pandemia, która zmieniła Employer BrandingKategoria: Praca, BIZNESPandemia Covid-19 wywróciła system, w jakim od lat pracowały firmy. Wraz z tym, zmianie uległ
7 października na ul. Oławskiej, w samym centrum Wrocławia, miało miejsce otwarcie wystawy poświęconej Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z chorobą nowotworową”. Pomimo obecności w okolicy kilku innych ekspozycji, wyst
Data publikacji: 2021-02-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wege czy klasycznie? W Żabce znajdziesz duży zestaw na śniadanie za jedyne 7 złKategoria: Handel, BIZNESPolacy chętnie spożywają smaczne, samodzielnie przygot
Na początku roku agencja Lighthouse Consultants rozpoczęła współpracę z Polskim Towarzystwem Ochrony Ptaków. W ramach współpracy LH-C doradza PTOP przy promocji stowarzyszenia zarówno w mediach jak również wśród potencj
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KitKat rusza z kampanią. Na rynku nowe smaki i formaty popularnych słodkościKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESWystartowała nowa kampania reklamowa kultowej
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb