Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jaka jest skala buntu przedsiębiorców? Czy widać ją w liczbie faktur?Kategoria: , BIZNESWielu przedsiębiorców zapowiadało, że w styczniu otwiera się bez wzg
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Noworoczne postanowienia z Costa CoffeeKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPoczątek roku często kojarzony jest z nowymi postanowieniami. Mogą się one wiązać
Do końca 2007 roku na blogu Megafony.Blox.pl internauci będą komentowali prowadzone w Polsce kampanie reklamowe. Akcji towarzyszy konkurs na najlepszy komentarz tygodnia i miesiąca. Blog Megafony.Blox.pl w każdym miesiącu prezen
10 stycznia odbędzie się premiera www.nexto.pl, serwisu oferującego m.in. szeroki wybór książek w wersji elektronicznej oraz audio. Twórca projektu, firma NetPress Digital, podpisała już kilkanaście umów z wydawnictwami ksi�
Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games z sukcesem zakończyło ofertę publiczną akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, z sukcesem
Data publikacji: 2021-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiany i wyzwania na rynku BHP w czasach pandemii [WYWIAD]Kategoria: Zdrowie, BIZNESBezpieczeństwo i higiena są obecnie, z różnych powodów, bardzo wysoko na li�
Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy system rezerwacji dla branży medycznejKategoria: Zdrowie, BIZNESInsERT, krajowy lider rynku oprogramowania dla MSP, udostępnia zarezerwuj.pl – nową aplikac
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: innogy ON AIR – nowy cykl podcastów o działaniach proekologicznych w biznesieKategoria: Firma, BIZNESinnogy ON AIR to nowy cykl podcastów który dotyczy inwesty
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ultimate VR wchodzi do gry!Kategoria: Giełda, BIZNESNa platformie FindFunds trwa kampania crowdinwestingowa Ultimate VR. Spółka, której założycielami są notow
Wyniki badania European Trusted Brands, które jest przeprowadzane rokrocznie od 2001 roku, pokazało jak kształtowała się osobowość Polaków na przestrzeni ostatnich 10 lat. Respondentom zadano pytania m.in. o to, czy są osobami