Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najlepsi dekarze roku wybrani po raz dwunasty!Kategoria: Konsument, BIZNES12 edycja największego programu dla wykonawców dachów – SUPERDEKARZ, którego mece
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek wózków widłowych po epidemiiKategoria: Transport, BIZNESPo związanym z epidemią spowolnieniu dynamiki wzrostu w 2020 r. analitycy przewidują, że rok 202
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mniej rannych na drogach, ale trudniej im się leczyć?Kategoria: Motoryzacja, BIZNESPandemia poprawiła bezpieczeństwo na drogach, ale nie ułatwia poszkodowanym l
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Cyfrowa integracja jeszcze łatwiejszaKategoria: Rolnictwo, BIZNESJohn Deere ułatwia dostęp do JDLink, dzięki nowej ofercie instalacji modułu MTG, który będzie
Data publikacji: 2021-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Unilever mówi NIE słowu „normalny” i TAK pozytywnemu pięknuKategoria: Przemysł, BIZNESUnilever, właściciel m.in. takich marek jak: Dove, Rexona, Love Beaut
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sokołów partnerem polskiej transmisji IEM KatowiceKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESSokołów po raz kolejny angażuje się we wsparcie e-sportu. Tym razem fi
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ochrona prawna tarczą przed niesłusznymi mandatamiKategoria: Prawo, BIZNESToczą się prace nad projektem znoszącym prawo do odmowy przyjęcia mandatu. Zarówno p
38 proc. Polaków korzysta regularnie z internetu. Kolejne 30 proc. bardzo chce mieć stałe łącze w domu – wynika z badania przeprowadzonego przez Ericssona.Odsetek internautów w Polsce jest większy niż na Węgrzech i w Turcji
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci ufają Lexusowi. Nowa nagroda dla japońskiej markiKategoria: Motoryzacja, BIZNESLexus zdobył nagrodę Gold Trusted Service Award przyznawaną przez serwis
Zestawienie dziesięcioletnich wyników badania European Trusted Brands (lata 2001-2010) pokazało duże przywiązanie Polaków do marek, które darzą największym zaufaniem. Wśród 36 kategorii objętych badaniem, Polacy często wyb