Data publikacji: 2021-03-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LoanByLink w natarciu! Błyskawiczny wzrost integracji!Kategoria: Finanse, BIZNESKonkurencja na rynku płatności jest bardzo duża. Wydawałoby się, że nie ma mie
Zwyczajne Walne Zgromadzenie akcjonariuszy spółki INTERFERIE zadecydowało podczas zebrania w dniu 31 marca o zatwierdzeniu sprawozdania finansowego za rok 2009 i udzieleniu absolutorium członkom zarządu oraz rady nadzorczej. Podj�
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wstrzemięźliwe kobiety, impulsywni mężczyźni, czyli jak Polacy wydają pieniądzeKategoria: Finanse, BIZNESPłeć piękna jest górą, jeśli chodzi o wywiązyw
Magazyn marketingu handlowego „Trade Marketer” rozpoczął badania internetowe grupy menedżerów, zajmujących się eventami w firmach. „Pojęcie `eventu` jest bardzo pojemne. Obejmuje zarówno organizację pokazó
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercusys MR70X – router WiFi 6 dla całej rodzinyKategoria: IT i technologie, BIZNESMR70X to pierwszy router nowej generacji WiFi 6 w ofercie Mercusys. Dzięki MR7
Polacy, tak jak większość Europejczyków, określają się przede wszystkim jako osoby uczciwe. Tę cechę przypisują sobie częściej kobiety niż mężczyźni. Spośród 15 państw objętych badaniem European Trusted Brands Polac
Pod adresem www.prostatower.com jest już widoczna nowa witryna internetowa inwestycji Marvipol Development. Tak jak inwestycję PROSTA TOWER, wyróżnia ją wysmakowana elegancja. Na stronie zainteresowani kupnem apartamentu znajdą p
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nareszcie w Polsce! Portal dla miłośników USA.Kategoria: Turystyka, BIZNESTysiące Polaków czekają na otwarcie granic do USA. Z powodu koronawirusa były prezyd
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kobieca twarz pandemiiKategoria: Praca, BIZNESPraca, rozwój i życie w świecie COVID-19 z perspektywy kobietKobieca twarz pandemiiO tym, że pandemia COVID-19 zn
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania HELIO zwiększy wiosenną sprzedaż bakalii i mas do ciastKategoria: Media i PR, BIZNESFirma HELIO przygotowała na wiosnę liczne działania cross- mediowe